En nystart

25 augusti (2010) rullade jag i gång den här sidan, som ersätter min tidigare blogg Tidningsliv. Av tre anledningar, dels vill jag bredda mitt bloggande, dels kommer jag inom ett år, i juni 2011, att lämna Sundsvalls Tidning och gå vidare till nya uppgifter, dels vill jag tydlligare markera att detta är min privata blogg och synpunkter som jag framför här är mina privata och inte i något avseende Sundsvalls Tidnings.

Om Svenåke Boström

Works with; media development, graphic design, photo and art.
Det här inlägget postades i tidningsliv, vardagsliv och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till En nystart

  1. Härligt Svenåke, ser fram emot ännu vidare svängar här. Du är en kraft som behövs!

  2. Lars Truedson skriver:

    Har du en rss-feed nånstans? Hittar inte nån länk – men visst skapar WP såna hur enkelt som helst?

Kommentera

